FAQ

1. Jak otrzymać fakturę?

Klient zarejestrowany

Po zarejestrowaniu się na stronie www.emila.com.pl klient natychmiast otrzymuje kod identyfikacyjny (dostępny do wydruku w zakładce „moje samochody”).  W ciągu 14 dni od dokonania rejestracji przesyłamy do Państwa kartę klienta eMILA, którą należy identyfikować się podczas tankowania. Do czasu otrzymania karty identyfikacji można dokonywać poprzez zeskanowanie wydrukowanego kodu kreskowego.

 

Faktura za dokonane tankowanie zostanie umieszczona w formacie pdf na Państwa koncie klienta i będzie tam dostępna przez okres 12 miesięcy od daty transakcji.  

W przypadku tankowania na stacji paliw w Wójtówce, klient ma dodatkowo możliwość wydrukowania faktury bezpośrednio z tankomatu, po zeskanowaniu lub wprowadzeniu kodu identyfikacyjnego.

 

Klient niezarejestrowany

Klient posiadający paragon z tankowania powinien odesłać oryginał paragonu wraz z niezbędnymi danymi (pełna nazwa podmiotu, dla którego ma być wystawiona faktura, numer rejestracyjny pojazdu, adres, NIP) na adres: BM Reflex sp. z o.o. sp. k., ul. Sienkiewicza 9, 90-113 Łódź.

 

Istnieje możliwość odesłania oryginału paragonu wraz z danymi niezbędnymi do wystawienia faktury listem zwykłym na koszt BM REFLEX. W tym celu, w miejscu przeznaczonym na znak opłaty (prawy górny róg koperty), należy umieścić następującą informację: 

 

OPŁATA PRZERZUCONA NA ADRESATA 
umowa nr ID 298106/E 
z Pocztą Polską S.A. z dnia 02.03.2015.r. 


Tak oznaczoną przesyłkę należy wysłać listem zwykłym, w dowolnym punkcie Poczty Polskiej, na adres wskazany powyżej.

 2. Do czego służy karta eMILA i jak ją uzyskać?

Karta eMILA służy do identyfikacji samochodu i umożliwia zarejestrowanie tankowań pojazdu w historii tankowań oraz otrzymywanie faktur VAT. Jest ona wydawana w ciągu 14 dni klientom, którzy zarejestrowali się na stronie www.emila.com.pl.

 

Do czasu otrzymania karty eMILA klient może identyfikować się kodem przypisanym do zarejestrowanego auta. Kod dostępny jest na koncie klienta w zakładce „Moje samochody”. 

3. Do czego służy kod identyfikacyjny i jak go uzyskać?

Kod identyfikacyjny służy do identyfikacji samochodu i umożliwia zarejestrowanie tankowań pojazdu w historii tankowań oraz otrzymywanie faktur VAT. Jest on wydawany klientom, którzy zarejestrowali się na stronie www.emila.com.pl. Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, kod jest dostępny na koncie klienta w zakładce „Moje samochody”.

4. Jak otrzymać duplikat faktury?

Duplikat faktury wystawiany jest na życzenie klienta. Można go zamówić poprzez kontakt z infolinią eMila pod numerem tel. 22 754 99 99.

5. Jak uzyskać zwrot pieniędzy z tankowania (reszta, nieudane tankowanie itp.)?

Prosimy o kontakt z infolinią stacji eMILA i pozostawienie swoich danych - pracownik firmy BM REFLEX skontaktuje się z Państwem nie później niż w ciągu 2 dni roboczych celem weryfikacji danych. Należna kwota zostanie niezwłocznie zwrócona przelewem na konto klienta.

6. Jak zatankować do pełna?

Najwygodniej jest użyć karty płatniczej. Należy zadeklarować kwotę, która powinna wystarczyć na zatankowanie pełnego zbiornika paliwa. Ewentualna kwota nadwyżki (różnica między kwotą zadeklarowaną i faktyczną kwotą tankowania) zostanie odblokowana na koncie klienta zgodnie z procedurami właściwymi dla danego banku.

7. Jaka kwota zostanie pobrana z konta w przypadku, gdy kwota transakcji jest niższa od zadeklarowanej kwoty? / Dlaczego pobierane z konta są dwie kwoty- deklarowana i tankowania?

Przy transakcjach z użyciem karty płatniczej na stacjach eMILA, na koncie klienta blokowana jest kwota zadeklarowana wstępnie przez klienta na poczet płatności za paliwo. W przypadku gdy kwota tankowania jest niższa niż kwota zadeklarowana, konto klienta obciążane jest wyłącznie kwotą za zatankowane paliwo, a kwota nadpłaty odblokowywana jest przez bank zgodnie z procedurami banku. Rozliczenie transakcji powinno nastąpić w ciągu kilku dni od daty dokonania transakcji. Wszystkie niezgodności rozliczenia transakcji powinny być niezwłocznie zgłoszone w banku.